lauantai 25. tammikuuta 2014

Ja vaikka ootkin kaukana siellä, kuule me tavataan vielä

KOTI-IKÄVÄ

Nyt aion siis puhua tästä aiheesta, mikä on mua tosi paljon askarruttanut. Koti-ikävä. Olen tänään ollut täällä jo tasan 3 viikkoo ja luulis siinä ajassa tulleen jo edes vähän ikävä. Mut eipä vaan oo tullu! En ikävöi Suomesta ketään (no mun koiran haluisin nähä), vaik ennenku mä tänne tulin olin iha varma et mulle tulee heti ekal viikol ihan kauhee ikävä. Oon kyl jutellu äidin ja veljen kaa Skypessä mut ei mulle oo tullu siin mitää semmost "pakko nähä noi"-tunnetta. Mä veikkaan et se koti-ikävä tulee joskus ehk tokan kuukauden jälkee tai jotain, tai saa nähdä tuleeko ollenkaan! Mut välil oon joitain asioita kotoota kaivannu, kuten perunamuusia (:D), korvapuusteja ja fazerin sinistä. En syö Suomessakaa niin kauheasti korvapuustei ni mitä mä nyt niitä kaipaan?! :D en jotenki osaa enää kuvitella puhuvani esim. Kotona tai koulussa suomea, ku kaikki kokoajan puhuu Espanjaa ihanal Kanaria-aksentillaan. Ku Suomessahan jos on vaikka Turussa viikon ni kyl se murre rupee tarttumaan itellekki, ni tääl on iha sama! Ku tulin tänne ni puhuin viel sillee niinku manner-Espanjas puhutaan ni nyt jo puhun enemmän Kanaria-aksentil! Ja seki ku tänne tullessa olin melko huono Espanjas ni nyt ymmärrän jo paljon paremmin ku mitä pari viikkoo sitte, ja puhun jo kans vähä enemmän! Toivon et sillo ku lähen täältä ni osaisin jo ainaki melko sujuvaa Espanjaa. Äääh mä oon eksyny aiheesta ihan kokonaa!! Noh, ehkä joskus toiste!
Nyt soi: Def Leppard - Rock of ages
Haluttiin mennä kaverin kaa vessaa mut ainoo vessa oli ravintolas ni piti ostaa :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti